Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

groothandel in 50 cent spullen

  • essie

    hallo,

    Ik zal even uitleggen wat ik zoek.

    Ik zoek glasver/window color.

    dit hebben ze in duitsland bij een groothandel in 50 cent spullen( of hoe je zo'n groothandel ook mag noemen).

    nou zou ik daar kunnen kopen maar zit ik aan de minimale afnamen vast van 200 euro. de flesjes verf die ik nodig heb zijn 50 cent en heb er geen 400 nodig.

    weet er iemand een groothandel in nederland die glasverf/window color heeft?

    of ken je iemand die in duitsland bij een groothandel zijn spullen haalt?

    je zou me heel erg helpen. ik heb namelijk aan de glasverf/window color nodig en geen andere spullen.

    groetjes esther

  • Jeanine

    Hallo ester als ik jou was zou ik ook even naar www.knutselhuis.nl gaan dan moet je even onder verf kijken en dan heb je window color en kan je gewoon per flesje kopen. Dat doe ik ook.

    Groetjes Jeanine Aufderhaar

  • sharkette

    hallo essie

    kun je mij het adres geven van die duitse groothandel

    wij doen met kinderen nogal veel met die verf dus zou dit een uitkomst zijn

    mvg betty

  • corrie

    Hallo ik ben een oma en wilde met de kleinkinderen kerst versiering maken voor op de ramen,maar uit het restant wat ik nu nog heb kan ik niet ver komen.

    Daarom vraag ik aan u of u voor een oma met vier kleinkinderen in het bezit ben glasverf/wondowcolor,en zeker tegen de prijs van 50 euro cent daar kan ik wat mee doen.Zou graag van u iets horen hoe of ik dat doen moet bij u bestellen.

    Met vriendelijke groetjes oma Corrie

  • jasim ali

    Geachte heer, mevrouw,

    Ik ben opzoek naar een hoop producten voor de export. Indien u producten heeft, zou ik graag willen weten over wat voor een goederen uw beschikt. Graag ontvang ik reactie van u per e-mail.

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,

    Jasim Ali