Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

LauBusiness, Importeren vanuit China, (import-uit-china)

  • LauBusiness, Importeren vanuit China, (import-uit-china)

    Importeren vanuit China, IMPORT-UIT-CHINA?

    LauBusiness is úw partner in de inkoop van producten uit China. Door onze ervaring, professionaliteit en betrouwbaar netwerk kunnen wij ú de beste producten aanbieden tegen de scherpste prijzen.

    LauBusiness richt zich voornamelijk op de inkoop voor Webshops en is voor het midden en klein bedrijf een tussenschakel die het importeren vanuit China op een veilige en eenvoudige manier kan verwezenlijken.

    Door gebruik te maken van de diensten van LauBusiness kunt u op een snelle, eenvoudige en veilige manier importeren waarbij u geen onnodige risico’s loopt. Juist omdat wij u in het gehele traject doeltreffend adviseren. Zo weet u zeker dat uw gewenste producten worden geleverd en kunt u profiteren van de lage prijzen.

    Heeft u vragen of bent u op zoek naar een specifiek product? Neem dan gerust contact met ons op!

    info@laubusiness.nl

    www.import-vanuit-china.nl

    Importeren vanuit China, IMPORT-UIT-CHINA?

  • V. van Benthem

    Geachte mevrouw/ meneer,

    Graag wil ik wat meer weten over U. Kunt u mij dus wat meer informatie verschaffen?

    Verder zit ik aan meerdere produkten te denken.

    Heeft men in China bijv. produkten die gericht zijn op paarden en de paardensport? Of produceert men premium diervoeders voor honden en katten, vergelijkbaar met produkten hier van bijv. Royal Canin?

    Hoe zit het met import van zonnepanelen?

    met vriendelijke groet,

    V. van Benthem