Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verschil tussen Tica Aalsmeer en Trends & Trade Venlo

  • mrjojo

    Hoi,

    Weet iemand het verschil tussen deze beide inkoopcentra?

    Ik zoek cadeau artikelen tot maximaal € 10,00 verkoop.

    Ik kom vanaf Groningen, het verschil in aanrijdtijd is c.a. 20 minuten dus dat is niet van belang in deze

    Weer iemand nog andere van dit soort inkoopcentra, de Trade markt in Utrecht bezoek ik met enige regelmaat.

    Groet

    Johan

  • adjana

    Beste Johan,

    In principe zijn Trends & Trade Venlo en TICA directe collegabedrijven. Beiden richten zich op dezelfde doelgroep volgens een grotendeels gelijk concept.

    De eventuele verschillen zou ik als volgt zien:

    ligging:

    TICA ligt nabij Bloemenveiling Aalsmeer en wordt vaak gecombineerd met een bezoek aan deze veiling

    Trends & Trade maakt onderdeel uit van Flora Trade Parc Venlo(13 cash & carry bedrijven op één terrein voor de detaillist www.floratradeparcvenlo.com)

    doelgroepen:

    TICA richt zich voornamelijk op detaillisten in de Randstad

    Trends & Trade richt zich op het verzorgingsgebied Duitsland/België/Nederland

    Wellicht interessant: Trends & Trade heeft recent een extra cash & carry geopend op het gebied van modeaccessoires en bijou, op ongeveer 300 meter van de andere locatie.

    Succes,

    Adjana